Zrób na rywalach piorunujące wrażenie dzięki elitarnemu pakietowi sezonu 13! Zawiera on czarny samochód Insidio, koła Cruxe w kolorze tytanowej bieli, wzór Trigon w kolorze tytanowej bieli, karmazynową ekspozję po golu Hell Fire, czarny dopalacz Mocny strzał i czarny ślad Startrack.