Rocket League Sideswipe
Sport samochodowy i piłka nożna? Wszystko to masz w Rocket League Sideswipe! Twórcy uwielbianej gry Rocket League przenieśli samochodową piłkę nożną dla wielu graczy na urządzenia mobilne. Wbijaj gole w dynamicznych 2-minutowych rozgrywkach i personalizuj swoje auta w garażu. Baw się ze znajomymi lub rozgrywaj mecze sieciowe z graczami z całego świata.
Śmigaj naddźwiękowymi bolidami i strzelaj gole przeciwnikowi, żeby wygrywać mecze. Jesteś już wyjadaczem Rocket League? Strzelaj w wielkim stylu, z powietrza, i rób flip resety bez końca! Zdominuj rywali na boisku i walcz o miejsce na szczycie, biorąc udział w globalnych meczach rankingowych. Zależy ci tylko na dobrej zabawie? W trybie Gra towarzyszka możesz robić szalone manewry, nie ryzykując utratą miejsca w rankingu.
Wieloosobowe mecze samochodowej piłki nożnej zapewniają nowy wymiar rozrywki dzięki dynamicznej akcji i rakietowym autom. Rozgrywaj wieloosobowe mecze sieciowe za darmo i zostań mistrzem intuicyjnego sterowania dotykowego zaprojektowanego specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych. Zdobywaj niesamowite przedmioty i samochody z przepustki Rocket Pass, grając online i na arenie.
Rozgrywaj naddźwiękowe mecze online, gdziekolwiek jesteś, dzięki Rocket League Sideswipe. Graj ze znajomymi i zostań mistrzem samochodowej piłki nożnej. Życzymy dobrej zabawy!
Pobierz Rocket League Sideswipe, sportową grę nowej generacji, stań na boisku i staw czoła swoim rywalom.