Rocket League Sideswipe
Araba oyunları ve futbol, Rocket League Sideswipe'ta bir araya geliyor! Çok oyunculu araba futbolu, popüler oyun Rocket League'in yapımcıları tarafından mobil cihazlar için yeniden tasarlandı. Yüksek tempolu, iki dakikalık oyunlarda gol at ve Garaj'da arabaları özelleştir. Arkadaşlarınla grup kur veya dünyanın dört bir yanındaki oyuncularla çevrimiçi oyunlar oyna.
Süpersonik yarış arabalarını sür ve maçları kazanmak için futbol topunu rakibinin ağlarına yolla. Rocket League'de usta bir oyuncu musun? Havada uç, havalı şutlar çek ve hatta havada taklalar at! Futbol sahasına hükmet ve dünya çapındaki Dereceli Maçlara katılarak futbol liderlik tablosunda zirveye tırman. Sadece biraz rahatlamak ve eğlenmek mi istiyorsun? Serbest Mod'da çevrimiçi araba futbolu ile dereceni etkilemeden en çılgın hareketlerini yapabilirsin.
Aksiyon dolu futbol ve roket destekli arabaların bir araya gelmesi ile çok oyunculu futbol oyunları seviye atlıyor. Çevrimiçi çok oyunculu oyunları ücretsiz oyna ve oyunun mobil araba savaşı oynanışı için mükemmel biçimde tasarlanmış sezgisel dokunmatik kontrollerinde ustalaş. Çevrimiçi oynayarak ve Arena'da kendini kanıtlayarak heyecan verici Rocket Pass Arabalarını ve Öğelerini aç.
Rocket League Sideswipe ile çevrimiçi araba oyunu aksiyonunu istediğin yerde yaşa. Arkadaşlarınla birlikte oyna ve bir araba futbolu kahramanı ol. Bol şans, iyi eğlenceler!
Rocket League Sideswipe'ı indir ve bu üst düzey spor oyununun sahasında kaderindeki rakiplerle tanış.