Roco Kingdom
Roco Kingdom is a new evolution of open-world creature-collecting games, where players become Rocos and set out to meet Jinies in the continent of Carosia. Discover 400+ unique Jinies in this living open world. Form bonds with them as you grow together.
The Quack Quack Test recruitment is NOW LIVE! Wishlist NOW and follow us for the latest updates!
Roco Kingdom is a new evolution of open-world creature-collecting games. Dive into a seamless cross-platform adventure hand-in-hand with your Jinies, where every Jini is truly unique! Forge pacts with your Jinies, attend Magic Academy classes, build your dream home, and explore the Continent of Carosia together to protect the peace and harmony of Roco Kingdom!
In this world, every single Jini is one-of-a-kind, varying in height, size, and weight. You will also have the chance to unlock stunning, exclusive Jini appearances—whether they are prismatic, chromatic or nightmare-corrupted. Every encounter with a Jini is unlike any other. Come and forge a lifelong bond that is uniquely yours!
A VIBRANT OPEN WORLD: WHERE JINIES TRULY BELONG
Embark freely on your adventure across a massive open world filled with magic and mystery. Zero paywalls, zero platform boundaries! Play anytime, anywhere, and immerse yourself in a constantly evolving, living open-world Jini-collecting experience.
Tired of exploring the Continent of Carosia alone? Reach out and find your fellow Roco companions! Co-ride a Jini with your friend and go wherever you want! Hold hands to share gathering rewards and battle EXP, while making catching easier and way more fun! Join hands with friends and unlock the true joy of stress-free world exploration.
STRATEGY OVER STATS. OUTSMART YOUR RIVALS IN TOTAL FAIR PVP
Experience fair, turn-based PvP duels where every single Jini can fight by your side! With equalized Jini levels and an 18-class counter ecosystem, victory comes down to how you master elemental matchups and skill traits. One decisive move turns the tide! Earn epic rewards, become a Jini Battle Master, and enjoy the ultimate clash of strategy and intellect.
All aboard! Next stop: Roco Kingdom Magic Academy! Immerse yourself in an enchanted school life—choose from various prestigious schools, attend Outdoor Classroom, and participate in seasonal themed school events. Compete in grand Academy Points Tournament, rise from a novice wizard to a grand master, and use your magic to protect this dreamlike world alongside your Jinies.
Match costumes with your Jini to add a special touch to your journey. Unlock exclusive Magic Touch and showcase your unique connection. Whether walking the halls of the Academy or traversing the wild, stepping out in "twin styles" with your Jini makes every shared moment unforgettable. Seamlessly swap styles to match your daily adventure vibes.
Roco Kingdom Quack Quack Test recruitment is now live!
Join tens of millions of players and dive into the most vibrant open-world creature-collecting game! Meet Dimo, the Jini of Light, and begin your journey at the Magic Academy. Forge friendship pacts with 400+ unique Jinies to journey side-by-side and explore a realm where wonder and fantasy intertwine.