Rogue Company: Future Fashion Starter Pack
Stand out and show off with the Future Fashion Starter Pack! Lead the squad with Dahlia's Anajali Outfit and the new Coral Diver Weapon Wrap. This pack also includes 300 Rogue Bucks for you to finish out your stylish look in the in-game store.