Rogue Company: Juke Starter Pack
Üçüncü Sezon'a en yeni Rogue Juke'la giriş yap! Furmi.62 Juke kıyafeti ve Green Hardware yakın dövüş silahı kaplamasıyla fiyakanı göstermeyi de unutma.