Rogue Company: Mainframe Overload Starter Pack
Mainframe Overload Starter Pack ile şok edici bir tarzın olsun! Maça yeni bir Juke kıyafeti, leziz bir silah kaplaması ve tarzını bir üst seviyeye çıkarmana yardımcı olacak 300 Rogue Buck ile gir!