Rogue Company: Scarlet Contract Başlangıç Paketi
Scarlet Contract Başlangıç Paketi ile süper anlaşmayı kaçırma! Runway's Bloody Transaction kıyafeti ve Primordial Violet Silah Kaplaması ile tarzını konuştur. Ayrıca tarzını daha da geliştirmek için mağazada kullanabileceğin 300 Rogue Bucks da alacaksın.