Rogue Company Season Four Epic Pack
Kick off Season Four with this fiery FREE Epic Games exclusive pack! Unlock Switchblade and Scorch, two explosive Rogues who incinerate opponents with fire and napalm! Also receive Switchblade's Inferno Imp outfit along with 20K Battle Pass XP; all for FREE!