Rogue Company: Pakiet Epic sezonu czwartego
Rozpocznij sezon 4 z tym DARMOWYM pakietem dostępnym tylko w Epic Games! Odblokuj Switchblade i Scorch – dwie ogniste Rogue spopielające wrogów ogniem i napalmem! ZA DARMO otrzymasz także strój „Inferno Imp” dla Switchblade oraz 20 tys. PD biletu rozgrywek!