Rogue Company Season Four Epic Pack
Dördüncü sezona özel ve ÜCRETSİZ Epic Games paketiyle merhaba de! Düşmanlarını ateş ve napalmla yakan patlayıcı uzmanı Rogue'lar Switchblade ve Scorch'u aç. Switchblade'in Inferno Imp kıyafeti ve 20K Battle Pass XP de ÜCRETSİZ olarak seni bekliyor!