Rogue Company: Pakiet startowy sezonu czwartego
NAPISY: angielskie, japońskie, niemieckie, francuskie, hiszpańskie (Ameryka Łacińska), rosyjskie, portugalskie (Brazylia), chińskie (uproszczone)