Rogue Company: Season 4 Starter Pack
Yeni sezona Gl1tch'in Data Stream kıyafeti ve Circuit Breaker silah kaplamasıyla heyecanlı bir başlangıç yap. Kozmetiklere harcayabileceğin 300 Rogue Buck da cabası.