Rogue Company: Second Sight Starter Pack
Charm your enemies with the Second Sight Starter Pack! Look enchanting with Glimpse's Mystic Prodigy Outfit and have your weapon stand out with the Celestite Weapon Wrap. You'll also receive 300 Rogue Bucks to use in the store to complete your alluring look.