Rogue Company: Second Sight Starter Pack
Second Sight Starter Pack ile düşmanlarını büyüle! Glimpse'in Mystic Prodigy kıyafetiyle büyüleyici bir görünüme kavuş ve Celestite silah kaplamasıyla silahını öne çıkar. Ayrıca alacağın 300 Rogue Buck'ı mağazada kullanarak görünümünü tamamlayabilirsin.