Rogue Company
Head to this page to receive a Rogue (Phantom), a weapon wrap, and 20,000 XP for free!Teçhizatını kuşan ve dünyanın kaderini senin ellerine bırakan üçüncü şahıs taktiksel nişancı oyunu Rogue Company'ye gir. Egzotik ortamlar, heyecanlı çatışmalar ve bolca patlamayla aksiyonu doruklarda yaşatan hedef odaklı oyun modlarında düşmanların hakkından gel. Şimdi takımını topla ve ÜCRETSİZ oyna!
Kendine has yeteneklere, silahlara ve teçhizata sahip olan bir Rogue Company ajanı olarak savaşa gir! Switchblade'in özel silahı Chaos Launcher ile patlayıcı napalmlar atabilir, Saint'in canlandırma dronuyla takım arkadaşlarını hayata döndürebilir ve Gl1tch'le düşman takımı hack'leyerek çevrimdışı bırakabilirsin. Hangi Rogue'u seçeceksin?
Karşılaşma esnasında kazandığın parayı oyun içi mağazada harca. Rauntlardaki yaklaşımını kendin belirle; katana kullanarak düşmanlarınla yakından kapışmayı mı tercih edersin, yoksa Tyr keskin nişancı tüfeğiyle onları uzaktan avlamayı mı? Ayrıca Dima'nın favori patlayıcılarından kafa karışıklığı yaratan biber gazına kadar birçok son teknoloji teçhizat da seni bekliyor.
Dünyayı kurtarırken tarzını konuşturmaya ve bu sırada para da kazanmaya hazır mısın? Rogue Company'yi şimdi indir ve ÜCRETSİZ oyna!