Rogue Glitch Ultra
Rogue Glitch Ultra jest pełne przedmiotów, postaci i elementów do odblokowania, dzięki którym każde przejście gry zaoferuje świeżą zabawę.
Dzięki autocelowaniu nie trzeba się przejmować mierzeniem do wrogów i można się skupić na skokach i tworzeniu najlepszego zestawu – pozwalającego ciskać we wrogów gąbkami, przywoływać pomocników sługusowym pistoletem i miotać pociski z innego wymiaru. Dokonaj wyboru z ponad 150 opcji broni i przedzieraj się przez wrogi świat! Waluta nazywana malbajtami pomoże rozwinąć istniejące postacie w potężniejsze zglitchowane wersje i jeszcze dalej zagłębić w nieznane, by spotkać w końcu złowieszczą istotę pragnącą dobić targu...