Rogue Glitch Ultra
Glitch'lerin kol gezdiği capcanlı bir dünyada geçen bir roguelite aksiyon platform oyunu. 150'den fazla farklı silah arasından seçerek devasa bir cephanelik oluştur, düşman sürüleri ve zorlu liderlerle karşı karşıya gel.
Rogue Glitch Ultra'daki bolca açılabilir eşya, karakter ve kozmetikler ile her oyun birbirinden değerli.
Otomatik hedef alma sayesinde nişan almak bir dert değil. Zıplamalarını tutturup en iyi ekipmanları kuşanmaya odaklan. Düşmanlarına süngerler fırlat, minyon tabancasıyla ufak yardımcılar çağır, başka bir boyuttan ateş et veya 150'den fazla silah seçeneğiyle bu düşman evrende gelişmeye bak! Malbayt olarak bilinen para birimini kullanarak var olan karakterlerini daha güçlü ve Glitch'li hâllerine evrimleştir ve bilinmeyenin derinliklerine inip senle bir anlaşma yapmak isteyen kötücül bir varlıkla tanış.