Rogue Legacy 2
Rogue Legacy 2 bir rogue-like oyunda bulabileceğin tüm özelliklerin (rastgele oluşturulmuş seviyeler, karakterler ve daha fazlası) yanı sıra, yükseltmeler ve ölü varisleri de barındıran bir kalıtımsal rogue-LITE oyundur. Bu oyunda, seni mirasın tanımlar. Çocuklarına daha iyi bir mücadele şansı sunmak için ailenin mirasını harca ve aile malikânesini büyüt. Her çocuk, kendine has özellikleri ve yetenekleri ile eşsizdir. Kızın bir Kolcu (Ranger) olabilir. Bir Vegan da olabilir. Ayrıca istediğin gibi oynayabilirsin. Sert ve hızlı git ya da yavaş ve istikrarlı ol ve daha büyük zorluklara hazır olana kadar karakterini geliştir.
Hiçbir iki sınıf birbirinin aynısı değil. Kolcu olarak Ivy Canopies tepelerinde saklan ve düşmanlarının başına yukarıdan zehirli oklar yağdır. Ejderha Mızrağı (Dragon Lancer) olarak gökyüzünün hakimi ol ve gökyüzünde uçarak düşmanlarına çok büyük süratlerde saldır. Ya da neşeli ozan olarak düşmanlarının arasında şarkılarını söyle ve dans et, tabii ardında bir ceset yığını bırakarak. Rogue Legacy 2, 15 farklı oynanış tarzına sahip 15 yeni sınıfı destekliyor.
Rogue Legacy 2'ye yepyeni bir sanatsal yaklaşım getiriyoruz. Bu devam oyununda, elle çizilmiş arka planlarda bulunan 3D karakterler ile 2.5D tasarımları bulunuyor. Çizim tarzında yoğun gölgelendirme kullanılmıştır ve tüm animasyonlar, tanıdık RL görüntüsünü ve hissini korumak için kademelendirme teknikleri kullanılarak oluşturulmuştur.
RL2'deki her bir bölgenin tamamen yeni hissettirmesi için biyom oluşturma kısmında yenilikler yaptık. Tamamen benzersiz ancak rastgele yaratılmış bölgeler oluşturmak için her bir biyom farklı bir "oluşturma stratejisi" benimsiyor.
RL2, Metroidvania hissini gerçek anlamda yaşatmak amacıyla, kahramanlarına bu dünyanın sırlarını tamamen açığa çıkarma olanağı sunan yeni yetenekler kazandıran özel eşyalar, yani aile yadigârları sunmaktadır. Bunlar basit hazır yetenekler değil, oyun tarzında köklü değişiklikler yaratan güçlerdir. Ve aile yadigârları da ayağına gelmeyecek. Onları hak ettiğini ispatlaman gerekiyor, tabii eğer bulabilirsen.
Rogue Legacy 2'deki en heyecan verici yeni özelliklerden biri, oynanışının ilerleyişini değiştirecek benzersiz öğeler olan Kalıntıları toplama özelliği. Krallıktaki yolculuğunda istatistik düzenleyiciler kazan, özel mücadeleleri tamamla ve hatta yepyeni beceriler kazan. Ancak dikkatli ol, ne kadar çok Kalıntı toplarsan azmin o kadar sarsılır ve kahramanın yok olursa tüm Kalıntıları kaybedersin.
Özel Kurallar ile erişilebilirliği yeni bir seviyeye çıkardık. Temas hasarını açıp kapat, küresel hasarı ve sağlığı ayarla ve hatta zor platform kısımları için kendine uçuş hakkı tanı. Oyunu nasıl oynamak istediğinle ilgili tüm kontroller senin elinde. Ayrıca zorluk yaşayan oyuncuların başarılı olmaları için daha fazla yöntem sunmak amacıyla Off-shore Bankacılığı gibi yeni mekanikler getirdik.
Rogue Legacy dünyasının hikâyesi bu devam oyununda hem genişliyor hem de derinleşiyor. Birden çok NG oyununda yeni hikâye seni bekliyor. Oyunu bir kere bitirmek hikâyenin yalnızca başlangıcı. Bir zamanlar gözde olan krallığın kaçınılmaz yıkılışı hakkında daha fazla şey öğren ve bunun sorumlularının karanlık sırlarını keşfet. Yolculuğun boyunca karşılaştığın karakterlerle bağlan ve ilişkiler kur.
Tabii ki insanların orijinal Rogue Legacy'de sevdikleri her şeyden de biraz daha ekliyoruz. Daha fazla özellik, daha fazla büyü, daha fazla sınıf, daha fazla biyom, daha fazla düşman, daha fazla ekipman, daha fazla oda, daha fazla hikâye. Daha fazla gizem... Her şeyin daha fazlası.