Rogue Lords - Blood Moon Edition
The Blood Moon edition includes the game and the Supporter Pack, featuring the Digital Artbook, Original Soundtrack and Moonlight set.
Dive behind the scenes and explore the origins of the game, the amazing creations by our artists, and lots of exclusive designs and research for the Disciples, enemies and environments.
Immerse yourself in the universe by listening to the 18 original tracks created for Rogue Lords.
The Digital Artbook and the Original Soundtrack will appear directly in your installation directory on your PC.