Rogue Lords – Edycja Blood Moon
Edycja Blood Moon zawiera grę oraz pakiet Supporter Pack, w tym cyfrowy artbook, oryginalną ścieżkę dźwiękową i zestaw Moonlight.
Zanurz się w uniwersum gry, słuchając 18 oryginalnych utworów skomponowanych do Rogue Lords.
Cyfrowy artbook i oryginalna ścieżka dźwiękowa pojawią się bezpośrednio w folderze instalacyjnym na Twoim PC.