Rogue Lords - Supporter Pack
Dive behind the scenes and explore the origins of the game, the amazing creations by our artists, and lots of exclusive designs and research for the Disciples, enemies and environments.
Immerse yourself in the universe by listening to the 18 original tracks created for Rogue Lords.