Rogue State Revolution
Greetings your Excellency. Time to rebuild, reform and prepare for new challenges in the People's Republic of Basenji. In this roguelike political strategy thriller, you will appoint ministers and lead the country to success.
A completely new and re-imagined Rogue State, get ready for a highly challenging roguelike geopolitical thriller designed for both longtime fans and new arrivals.
Take control of the presidency and rebuild, reform and prepare for new challenges as the Glorious People's Republic of Basenji becomes a new political, economic and cultural hotspot.
Appoint Ministers to help govern the various elements of your proud nation. Make them too popular and you may find yourself replaced in the next election.
Heed your advisors who have devoted themselves to helping your presidential reign be successful.
Manage 5 different provinces, each with their own cultural background, voter types and expectations.
Choose to use diplomacy to forge alliances with neighboring countries and develop sustainable relationships with international powers like the US, China, or Russia — or go it alone.