Roguebook - The Art of Roguebook
Roguebook'u yaratan sanatçıların eşsiz vizyonunu yansıtan orijinal eskiz ve çizimlerin yer aldığı 50'yi aşkın sayfada oyunun büyüleyici dünyasını keşfet.