Deluxe Edition
Plunder all the treasure in Roguebook with the Deluxe Edition which includes the game and lots of additional content.
The ancients speak of a Book written since time immemorial containing all the world's legends. After many fabulous adventures, recounted in Faeria – Chronicles of Gagana, this relic was lost in a well of Faeria. Through contact with this source of magic, the Book developed a wicked free will of its own and became the Roguebook!