Deluxe Edition
Zdobądź wszystkie skarby Roguebook, wybierając wersję Deluxe Edition, która zawiera pełną grę oraz mnóstwo dodatkowych elementów.
Już starożytni opowiadali o spisywanej od niepamiętnych czasów i zawierającej wszystkie legendy świata Księdze. Po wielu przygodach przedstawionych w grze Faeria: Chronicles of Gagana artefakt przepadł głęboko w studni Faerii. Po zetknięciu z tym źródłem magii Księga zyskała własną, podszytą występnością wolną wolę i stała się Księgą Roguebook!