Roguebook - Fugoro, Merchant of Wonders
Mischievous, greedy, an expert with a staff… This triton has more than one trick up his sleeve! Recruit Fugoro, a new playable hero, and unlock 50 new cards, talents and treasures to combine to defeat the Roguebook!
Infamous for being an adventurer, collector, pirate captain and frog-thief, Fugoro is a mysterious triton and the one responsible for the catastrophe involving the Roguebook. He carries a large backpack bursting with treasures and magical coins, and is surprisingly agile with his staff, which he uses to leave marks on enemies. Combine Fugoro's cards with those of other heroes to build new decks and discover combos that will crush the Roguebook.
The unique treasure of Fugoro, Merchant of Wonders, is the Magic Staff: the first attack Fugoro performs each turn generates +5 power.