Roguebook – Fugoro, Merchant of Wonders
Niesforny, chciwy i doskonale władający kosturem… Ten tryton ma w zanadrzu niejedną sztuczkę! Pozyskaj nowego, grywalnego bohatera o imieniu Fugoro i odblokuj 50 nowych kart, talentów i skarbów, które pomogą Ci pokonać księgę Roguebook!
Fugoro zasłynął jako poszukiwacz przygód, kolekcjoner, kapitan pirackiego statku oraz złodziej. To właśnie ten tajemniczy tryton jest odpowiedzialny za katastrofę związaną z księgą Roguebook. Postać posiada wielki plecak wypełniony skarbami i magicznymi monetami oraz zaskakująco dobrze potrafi posługiwać się wielkim kosturem, którym piętnuje swoich przeciwników. Połącz karty Fugoro z kartami pozostałych bohaterów, aby zbudować nowe talie i odkryć zwycięskie kombinacje w księdze Roguebook.
Unikalnym skarbem „Fugoro, sprzedawcy cudowności” jest magiczny kostur: każdy pierwszy atak Fugoro w turze zapewnia premię +5 pkt mocy.