Roguebook - Orijinal oyun müzikleri
Daha önce Faeria'ya da katkıda bulunan ve oyunun çıkışı için 14 parçalık bir albümü yeniden düzenleyen, pek çok ödül sahibi besteci Chance Thomas 'ın eseri olan Roguebook orijinal soundtrack albümü dinleyiciyi ele avuca sığmaz, büyülü bir dünyaya götürüyor.