Röki
Ailesini kurtarmak için yola çıktığı bu fantastik macerada Tove'a eşlik edeceksin. Tove'u garip mekânlar ve acayip yaratıklarla dolu kayıp halk hikâyelerinin gizli ve çoktan unutulmuş dünyasının derinliklerine götürecek bir yolculuk.
Herkese hitap eden bu modern macera oyununda antik yaban topraklarını keşfet, ardındaki gizemleri çöz ve aileni kurtar.
İskandinav yabanlarının antik ve büyülü yaratıklarını keşfet; kimisi oldukça dost canlısı, fakat kimi pek değil. Röki'de, Nordik folkloru keşfederken tanışacağın bir sürü "tuhaf ama sevimli" karakter bulunuyor.
Röki, kasla değil akıl ile oynanan bir oyun. Bakalım antik patikaların kilidini açabilecek ve kadim bulmacaları çözebilecek misin?
Tove, macerasını tüm detaylarıyla kutsal ve güvenilir günlüğüne kaydediyor. Keşfedilmemiş yerlerin haritasını çıkar, zengin İskandinav folklorunun derinliklerine dal, ganimetleri topla ve eşsiz "yaban gezgini" (wilderness explorer) rozetleri kazan.
Röki; şiddet içermeyen oynanışı, kolay kontrolleri ve evrensel temaları ile HER yaştan oyuncuya hitap ediyor. Oyunculara zorlayıcı bir oynanış sunmak için benzersiz bir şekilde tasarlanan Röki, maceracıların ihtiyaç duyduğu anda yardım eli uzatmaktan da geri durmuyor. Macera oyunu türüne modern bir soluk getiriyor.