Witamy w 2032 roku. Na całym świecie powstają areny, a fani pędzą na trybuny, by podziwiać swoich współczesnych bohaterów – czempionów rolek („Roller Champions”). Zawodnicy gnają z prędkością 160 kilometrów na godzinę, wjeżdżają na rolkach po ścianie i wykonują wsady – a tysiące fanów wykrzykują ich imiona.