Yıl 2032. Dünyanın dört bir yanına arenalar inşa edilmiş ve sporseverler bu çağın kahramanlarını, Roller Champion'ları görmek için stantlara akın ediyor. Bu patenciler saatte 160 km hıza ulaşıp, rakiplerine dalıp, duvarlarda kayıp, binlerce hayranın çığlıkları eşliğinde sayılar yapıyor.
Bir Roller Champion ol ve üç kişilik takımlar hâlinde müsabakalara katıl. Kurallar basit: Topu al, topu kaptırmadan bir turu tamamla, rakiplerinden kaçın ve sayı yap. Sayı yapmadan önce ekstra turlar tamamlayarak daha fazla puan kazanabilirsin. Her maçın sonunda kazanacağın hayranlarla daha büyük arenalara yelken aç. Karakterlerini özelleştir ve kendi yolunu çiz.