Rollers of The Realm: Reunion
Flip, dash, bounce and battle through an epic campaign starring five pinball heroes with unique stats, physics and upgrades. Arcade action meets RPG progression and skill mastery as you confront the power of The Ancient and rekindle forgotten alliances.
Join the Rogue, Knight, Mage and Healer on an epic campaign to travel between worlds and reunite lost civilizations to battle an unearthed ancient menace.
Battle enemies across The Realm and beyond. Make friends and allies. Platform and parkour through medieval cities and underground labyrinths. Solve puzzles and navigate mazes.
Rollers of the Realm: Reunion offers an award-winning gameplay mashup for players of all skill levels.