Rollers of the Realm: Reunion
Rób salta, pędź, skacz i walcz w epickiej kampanii z udziałem pięciu pinballowych bohaterów, z których każdy ma inne właściwości fizyczne, parametry i ulepszenia. Doświadcz połączenia arkadowej akcji z systemem postępów i rozwoju umiejętności rodem z RPG, stawiając czoła The Ancient i przywracając zapomniane sojusze.
Dołącz do bohaterów Rogue, Knight, Mage i Healer w epickiej kampanii, podczas której będziesz podróżować między światami i zjednoczysz zaginione cywilizacje w walce ze starożytnym zagrożeniem.
Walcz z wrogami w krainie The Realm i poza nią. Nawiązuj znajomości i sojusze. Skacz z platformy na platformę i uprawiaj parkour w średniowiecznych miastach i podziemnych labiryntach. Rozwiązuj zagadki i przemierzaj labirynty.
Rollers of the Realm: Reunion oferuje nagradzaną, stanowiącą połączenie gatunków rozgrywkę dla graczy o każdym poziomie umiejętności.