Rollers of the Realm: Reunion
Dünyalar arasında seyahat etmek ve kayıp uygarlıkları bir araya getirerek ortaya çıkan kadim tehditle savaşmak için destansı bir hikâyede Rogue, Knight, Mage ve Healer'a katıl.
The Realm'de ve ötesinde düşmanlarla savaş. Dostlar ve müttefikler edin. Orta çağ şehirlerinde ve yer altı labirentlerinde platform ve parkur oynanışıyla ilerle. Bulmacaları çöz ve labirentlerde dolaş.
Rollers of the Realm: Reunion her beceri seviyesinden oyunculara ödüllü bir karma oynanış sunar.