Rover's Tale
A cosy, heart-warming, ecosystem driven PET-roidvania! Take control of a LAIKA Space Rover, capture and research alien creatures, complete quests for the other Rovers and forge a bond with your new Human friend, as you uncover the ancient mysteries of the planet Terra II!