RPG Survivors
Każda broń lub umiejętność ma siedem poziomów, a osiągnięcie poziomu 7 sprawia, że są one przytłaczająco potężne.
Istnieją dwa rodzaje skrzynek: jedna przyznaje umiejętności pasywne, a druga to złota skrzynia, która dostarcza losowo wybrane bronie i umiejętności, podobnie jak w przypadku zdobywania poziomów.
Gra obejmuje wiele etapów, zaczynając od normalnego poziomu trudności, a po przejściu wszystkich etapów, można podjąć wyzwanie trudnego poziomu.