Bugs Collection Pack
This is a collection of retro pixel art graphics of various insects, beetles, butterflies and much more. Have you ever thought of giving your player an insect catching net in your game? With this pack you can create the perfect insect catching game for your game.
Collection of retro pixel art graphics of various insects, beetles, butterflies, etc!
Not only icon size but also tile size is included so that they can be placed directly on the tiles!