MARUMUGI Monster Pack
This collection includes a variety of familiar monsters commonly found in orthodox fantasy settings. It features 83 different types of creatures, including humanoids, animals, insects, reptiles, spirits, demons, and machines.
The size and orientation with front and side views are adjusted. In addition, many of them are drawn with completely different graphics for each.