NATHUHARUCA Throne Tilesets for RPG MAKER UNITE
This software is a set of tiles of various throne designs created to the standard of “RPG MAKER UNITE”. Just import them and you can start creating maps right away. This is a great value tile set that is perfect for expanding your map design.
It can be used in a thousand different ways, such as a chair in a king's hall, a pedestal for ruins, a magic circle for sealing, or a throne for a last boss!