Realization Music Pack
Realization Music Pack is an official RPG Maker background music asset collection, built around the overarching theme of “High-Stakes Urban Sophistication.”
Featuring shimmering Rhodes, muted trumpets, and soulful vocals to evoke a sense of luxury and refinement.
High-energy 170 BPM drum and bass and 145 BPM techno blended with jazz elements for dynamic intensity.