Darmowa wersja próbna RPG MAKER UNITE
Jeżeli przed zakupem zainstalujesz wcześniej Unity Hub i Unity Editor, zapewnisz sobie płynną instalację produktu i lepsze wrażenia z rozgrywki.
RPG MAKER UNITE oficjalnie obsługuje tworzenie gier na czterech różnych platformach: Windows, Android, MacOS i iOS – WebGL natomiast będzie dostępny w przyszłości.