Weapons Icon Set
"Weapons Icon Set" is a pixel art icons collection suitable for RPG MAKER UNITE.
They are most suitable as icons for menus, but can be used as item drops or whatever you desire to use them for.
■Contains groups of icons depicting a huge variety of weapons such as slashing weapons, bludgeoning weapons, thrusting weapons, staves, scepters, legendary weapons, and more!
■Use as icons for menus, item drops from enemies, props for scenes, or whatever you can think of!