Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Skøjt ind i en fortryllende verden med Rudolphmed den røde tud og begiv dig ud på en munter mission for at redde julen i dette magiske eventyr inspireret af den elskede animerede klassiker fra 1964! Rejs gennem Rudolphs vintereventyrland, inklusive Christmastown, the Island of Misfit Toys og mere, mens du hjælper Rudolph og hans venner med at overvinde udfordringer i deres søgen efter at redde julen fra en uventet, men sikker julekatastrofe. Oplev glædelig udforskning, spændende juleudfordringer og samarbejdsbaseret spil i en sjov og festlig oplevelse, som hele familien helt sikkert vil elske!
EN ELSKET JULELASSIKER ER NU INTERAKTIV: Fordyb dig i den tidløse magi fra Rudolph med den røde tud som aldrig før! Træd ind i et pulserende, interaktivt vintereventyrland fyldt med festlig charme, legende udforskning og engagerende udfordringer, der vækker den elskede julehistorie til live på en helt ny måde.
SPIL SOM IKONISKE FIGURER: Træd ind i hovene på Rudolph og Clarice og støvlerne på Hermey og Yukon Cornelius – hver med deres egen unikke charme og evner, der gør hvert øjeblik af eventyret til en sand fornøjelse!
Gør dig klar til den ultimative julemission—hjælp Rudolph, spred julestemning, og lys op for sjulesæsonen med festlig sjov for hele familien!