Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Przenieś się do zaczarowanego świata Rudolpha Czerwononosego Renifera i wyrusz w wesołą podróż, aby ocalić Gwiazdkę w tej magicznej grze przygodowej inspirowanej uwielbianym animowanym klasykiem z 1964 roku! Przemierzaj zimową krainę marzeń Rudolpha, w której znajdziesz miasteczko Christmastown, Wyspę Zaginionych Zabawek oraz inne ciekawe atrakcje, pomagając Rudolphowi i jego przyjaciołom w pokonaniu rozmaitych wyzwań na drodze do uratowania Świąt przed nieoczekiwaną lecz pewną katastrofą. Poznaj pogodny świat i zmierz się z ekscytującymi wyzwaniami oraz ciesz się rozgrywką w trybie współpracy w tej świątecznej grze, która spodoba się całej rodzinie!
UWIELBIANY ŚWIĄTECZNY KLASYK – TERAZ W WERSJI INTERAKTYWNEJ: Zanurz się w ponadczasową magię Rudolpha Czerwononosego Renifera jak nigdy wcześniej! Poznaj barwny, interaktywny, zimowy świat pełen świątecznego uroku, interesujących miejsc i ciekawych wyzwań, które w zupełnie nowy sposób ożywią tę uwielbianą przez wszystkich świąteczną opowieść.
WCIEL SIĘ W LEGENDARNE POSTACIE: Wejdź w kopyta Rudolpha i Clarice oraz buty Hermeya i Yukona Corneliusa – każda z postaci ma unikalny urok i oddzielne umiejętności, dzięki czemu każda chwila przygody przynosi mnóstwo radości!
Przygotuj się na najważniejszą bożonarodzeniową misję – pokieruj Rudolphem, szerz radość i rozświetl świąteczny czas zabawą dla całej rodziny!