Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Kırmızı Burunlu Geyik Rudolph'un büyüleyici dünyasına gel ve 1964 yapımı klasik animasyon filminden esinlenen bu büyülü macerada Noel'i kurtarmak için neşeli bir yolculuğa çık! Rudolph'un kış masalları dünyasında Noel Kasabası, Uyumsuz Oyuncaklar Adası ve daha pek çok durakta Rudolph ve arkadaşlarının görevlerindeki zorlukların üstesinden gelmelerine ve Noel'i beklenmeyen fakat yaşanması kesin bir felaketten kurtarmalarına yardımcı ol. Bütün aile üyelerinin keyif alacağı eğlenceli ve kutlamalı bu deneyimde neşeli keşifler yap, heyecanlı yılbaşı mücadeleleriyle yüzleş ve diğerleriyle iş birliği yap!
ZAMANSIZ BİR YILBAŞI KLASİĞİ ARTIK İNTERAKTİF: Kırmızı Burunlu Geyik Rudolph'un zamansız sihrini daha önce hiç olmadığı gibi deneyimle! Sevilen yılbaşı öyküsünü yeni bir yorumla hayata geçiren ve neşeli kutlamalar, şen şakrak keşifler ve sürükleyici mücadelelerle dolu, canlı ve etkileşiml bir kış dünyası seni bekliyor.
UNUTULMAZ KARAKTERLER OLARAK OYNA: Rudolph ve Clarice'in toynakları, Hermey ve Yukon Cornelius'un çizmeleri ol! Her biri kendine has bir cazibeye ve yeteneklere sahip bu karakterlerle maceranın her anını neşe dolu geçir!
Benzersiz bir Noel görevine hazır ol! Rudolph'a yol göster, tatil neşesini yay ve bütün aile için eğlenceli bir tatil hazırla!