Ruffy and the Riverside
Yaramaz kötü adam Groll'un Dünya Çekirdeği'ni yok etmesini ve Riverside'ı kaosa sürüklemesini engellemek için heyecan verici bir maceraya atılan Ruffy'ye katılın. Yol boyunca şımarık arı Pip, maceracı köstebek Sir Eddler ve bilge kaplumbağa Silja gibi yardımcı arkadaşlarla fantastik yerlere seyahat edeceksiniz. Her köşede Ruffy için beklenmedik sürprizlerle dolu heyecan verici macera başlarken, her birinin kendine özgü hikayeleri ve diyalogları olan canlı bir karakter kadrosuyla tanışın.
Seçilmiş Kişi Ruffy olarak SWAP'ın büyülü gücünden yararlanacak ve onu oyun dünyasını dönüştürmek için kullanacaksınız. SWAP ile sayısız bulmacanın üstesinden gelirken ve nesneleri isteğinize göre zahmetsizce manipüle ederken güneşi aya veya buzu lavlara dönüştüreceksiniz. Macera boyunca savaşırken, zıplarken ve saman balyalarına binerken bir kayık oluşturmak için bir taşı tahtaya dönüştürebilir veya yolunuzu açmak için bir duvarı moloza çevirebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Benzersiz SWAP yeteneği sonsuz olasılıkların önünü açarak her anı büyülü ve sürprizlerle dolu hissettiriyor.
Ruffy durmak bilmiyor! 3D dünya sona erdiğinde, daha fazla hazine toplamak için yeni 2D seviyelere atlar, ancak dikkat edin - duvarlardan güvenle geçebilmeniz için birçok engelin değiştirilmesi gerekir. Zekanızı ve büyülü SWAP mekaniğini kullanarak nesneleri dönüştürün ve keyifli maceranızda yeni yolların kilidini açın!
Ruffy'nin eğlenceli yan görevlere atıldığı, zorlukların üstesinden geldiği ve yedi uzak bölgede sihirli hazineler topladığı Riverside'ın muhteşem açık dünyasını keşfedin. Saman balyalarına binin, gizli raylarda numaralar yapın ve gizemli Etoi ile tanışıp zorba köpekbalıklarını yenmek için Balık Çetesi ile takım oluştururken bilinmeyen alanları keşfedin. Pix ile kendi dokularınızı tasarlayarak yaratıcılığınızı ortaya çıkarın ve oyun dünyasını her köşesi sürprizlerle dolu kişisel maceranıza dönüştürün.
Her biri oynanışa ve özelleştirmeye katkıda bulunan kelebekler, rüya taşları, Etoi yaratıkları ve madeni paralar gibi çeşitli koleksiyon parçalarını toplayın.