Ruggnar
Ruggnar is a platformer without enemies, but many traps are hidden in the darkness. Help Ruggnar explore gloomy places with his bag and a few candles as his sole equipment.
As the veins of his city are depleted and the valley is deserted of its inhabitants, rumors of taverns come to Ruggnar's ears. Abandoned places contain incredible treasures that are just waiting to be picked up.
Ruggnar has a limited amount of candles to help him in these dark places. Help him to manage his supply.
Don't worry, move carefully, use your candles and everything will be fine. After all, Ruggnar is very agile for a dwarf and he gets up quite easily after an accident.
Visit the merchant to learn the secrets contained in ancient grimoires to improve your candles and equipment, or to buy the latest items in stock.
Pierre-Alain de Garrigues (PADG, french voice of Kled in LoL, the Innkeeper in Hearthstone, Muradin in Heroes of the Storm and many other video game characters) and Jordan Harrelson (My Time at Portia, Edge of Eternity) lend their talents to Ruggnar so he can swear louder and louder!