Powstań przeciwko zniszczeniu – Stań na czele drużyny bohaterów z League of Legends, poznaj zakątki Bilgewater, podnieś żagle i obierz kurs na Wyspy Cienia, aby odkryć tajemnice śmiercionośnej Czarnej Mgły.
Opracowana przez Airship Syndicate — twórców Battle Chasers oraz Darksiders — i urzekająca stylem legendarnego autora komiksów Joego Madureiry Ruined King jest pierwszą grą Riot Forge, która zachęca gracza do zagłębienia się w uniwersum League of Legends. W tej wciągającej turowej grze RPG będziesz móc przejąć kontrolę i swobodnie dostosowywać własną, jedyną w swoim rodzaju drużynę składającą się z bohaterów League of Legends, zwiedzić tętniące życiem miasto Bilgewater i tajemnicze wyspy Shadow Isles oraz doświadczyć systemu inicjatywy alei („Lane Initiative System”).