Ruined King: miecz Manamune dla Yasuo
Miecz Manamune dla Yasuo. Legendarna broń wykuta przez mistrza płatnerstwa, nasycona esencją życia. Miecz zwiększa ilość maksymalnej many i zmienia się w trakcie gry, zyskując na mocy.